Fina hästar!

Hej!

Idag har jag ridit E-type och Oj Oj.
Jag red ut på E-type, han var jätte pigg. Men han lyssnade på mig hela tiden. 

Oj Oj var jätte fin idag! Han var lätt i handen, jag gjorde mycket lösgörande. 
Så som om mycket övergångar, öppnor, skänkelvikningar mm. 
Han var också pigg ;D 

Imorgon blir det att åka till Camilla på morgonen, sen på söndag är det nationell tävling i E-tuna :D 
Linnea och Erica följer med som hästskötare ;D Good! 


Bilder sen idag: 

Jag & Erica!


Ante, Wille, Martin, Alve och Varg! 

Några i klassen ;) "ingen kollar in i kameran" 





Lina Dolk  



1 Kommentarer till "Fina hästar!"

lovisa Skriver:

sv: tack så jättemkt:)

2011-04-30 | 08:08:45
Blogg/Hemsida: http://lavitadilovisa.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0