Hemma!

Är nu hemma ifrån en grym tävlings helg ;D
Idag red jag två klasser. Första klassen vann jag på 67,8% Det var FEI Lagtävlan. Han var jättefin och lyssnade på mig i varje steg! Så härlig känsla :)

Andra klassen var FEI Mästerskap. Det var så tätt in på starten innan. Det var 1 timme bara. Så jag gick ner med honom till boxen. Han fick dricka lite och samla krafter! Sen upp igen. Andra klassen red jag bara fram i ca 20 minuter. Han var trött, man såg att han hade mjölksyra i benen. Men han ställer alltid upp för mig! Så när jag kom in på banan flög han fram :D Det var lite små missar men det var så kul att se! Han är verkligen en kämpe!!! Jag fick 66,4% och vann även denna klass :D Så nu ska vi ladda om till Eskilstuna 1 maj. Ska bara starta en klass där. FEI Mästerskap.

BÄSTA OJ OJ!



Boxen



Nöjd kille i boxen =)



Ärvvarv!



2 Kommentarer till "Hemma!"

Mia Skriver:

Du är en sån stjärna! Grattis!

2011-04-23 | 23:52:30
Elise Vognild Skriver:

å gu så roligt, GRATTIS! :D

2011-04-26 | 21:22:33
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0