Hopp och Skutt!


Hejsan!

Idag har vi hoppat hästarna. Alla förutom Casanova för han har ju tappat en sko.
Jag började med Oj Oj. Han tyckte att det var jätte kul :D Vi hoppade lite lågnt för jag har ju aldrig hoppat han förut och jag vet ju inte hur mycket han har hoppat innan han kom till oss :P

Sen hoppade Elin E-type. Han tyckte också att det var jätte kul ;) Men han är ju klumpig som vanligt och lyfter inte på bena "ibland".

Ove hoppade jag också. Han har aldrig hoppat med ryttare förut. Men han var duktig. Han tappade farten efter hindret, men fick upp den efter några meter.

Casanova ska jag logera ikväll ;)

jag kommer ha en bättre uppdatering nu. För att jag har fått tillbaka in dator nu. Den har varit trasig sen innan jul :s Men nu så :D






hoppla!

In action! ;)

Elin och E-type





Ove!

Sweet!





Lina Dolk



8 Kommentarer till "Hopp och Skutt!"

Emmy Asklöf Skriver:

Allt bra denna soliga och fina dag? :)

Kram



http://emmyasklof.blogg.se

2011-04-25 | 16:09:20
Blogg/Hemsida: http://emmyasklof.blogg.se/
Anonym Skriver:

Tränset på ove har du fått det av jessie pessi? ;)

2011-04-25 | 16:09:31
Anonym Skriver:

Inte nån viare hoppryttare? ;)

Du ska nog hålla dig till dressyr ;D



Tänk på eftergiften lilla du ;)

Men annars såg de rätt bra ut, bara att han hoppar lite stort och att han inte ska hoppa så stort

2011-04-25 | 19:29:44
Lisa Skriver:

Du är duktig som låter dina hästar få omväxling, det bör flera tänka på!

2011-04-25 | 20:41:31
charlotte Skriver:

alltså jag blir så trött på såna som skriver domdär kommenarerna! jag tycker bara det är kul att du hoppar dina hästar! Jag har alltid sagt det att vill man ha en hopphäst till de högre klasserna så skaffa en dressyrhäst, dom är så väl jobbade från marken och hoppar alltid med ryggen ( också därför de hoppar lite större) många andra dressyr ryttare hoppar inte så mkt och det är derför hästarna blir ovana, det är ju som att hoppa in en unghäst, inte helt lätt. jag vet hur det är, bara att min häst inte är lika väl jobbad i dressyren så ta inte åt dig av vad dom där fega anonyma jävlarna tycker, jag tycker du är jätte duktigt i hoppningen också!

2011-04-28 | 22:02:32
Blogg/Hemsida: http://charlottegothberg.blogg.se/
Anonym Skriver:

Till charlotte

man kan ju inte hoppa sm elelr högre med än dressyr häst?

Tänk efter lilla du ;)

2011-04-30 | 09:44:56
Erica Skriver:

Lina skit i vad "anonym" säger.

Bara en med dåligt självförtroende som är avundsjuk på dig.

Och lina har inte ens sagt att hon ska hoppa SM eller högre med någon av dom.

Ta inte åt dig lina, dom är bara fega idioter som inte vågar visa vilka dom är!



<3

2011-05-02 | 16:23:51
Erica Skriver:

Bry dig inte om vad den anonyma idioten säger.

Det är bara avundsjuka!

Ta inte åt dig för du är jätte duktig!



<3

2011-05-02 | 16:25:58





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0