Lagträff :D

Hej på er alla ;)
Idag skulle jag ju ridit ut på Casanova och rida mycket lösgörande med Oj Oj. Men så blev det ikke :P Jag och Elin skulle rida på banan men vi red ut på E-type och Oj Oj istället. För det var ju inte det bästa vädret idag heller. Så vi blev ganska blötta :s Men sen kom solen när vi ridit klart. Då passade jag på att rida på banan med Casan. Han var jätte fin ;D Väldigt mjuk, men ganska pigg. Men jag själv måste tänka på att ta det mer lugnt i traven så att han kan vila på steget. Gäller även i galoppen.
Imorgon kommer div 3 laget i dressyr hem hit. Vi ska rida och äta lunch tror jag. Alla har inte häst med sig men det blir kul ändå. Kul att träffa alla samtidigt ;D

Alla lagmedlemmar:

* Lina Dolk - Casanova V
* Linnea Swärd - Victory
* Linnéa Philipson - "Sarina"
* Alice Carlsson - " CV "
* Beatrice Wijnbladh - Amica Flash
* Moa Nygren - Pepsi






Lina Dolk
 



0 Kommentarer till "Lagträff :D"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0