Tävlingar framöver!

Hej på er alla!

Tänkte skriva vilka tävlingar som jag har anmält mig till nu framöver ;)

* 1 maj. Nationell tävling i Eskilstuna. FEI Mästerskap. och FEI Lagtävlan
* 14-15 maj. Nationell tävling i Mantorp. Ska rida FEI Lagtävlan på lördan och står som reserv på kuren. På söndag ska jag rida kur och står som reserv på FEI Mästerskap.
* 21 maj är det lokal tävling med Casanova i Smedstorp. Div 3 omg 2. LC:2
* 5-6 juni nationell tävling i Vansbro. FEI Mästerskap och FEI Lagtävlan båda dagarna!

Det är de som är planerat just nu ;) Elin och E-type ska tävla i Flen den 7 maj.

Svar på kommentar:

Anonym: Jag hoppar mina hästar för att de ska få omväxling. Hoppryttare rider ju dressyr för att få koll på hästen och omväxling. Och jag hoppar inte som en stjärna, jag vet! Men jag tycker det är grymt kul så jag tänker fortsätta med det!!!
ps: Skriv namn!

Det var även någon som undrade vem jag fått Oves träns ifrån. Jag har fått det ifrån en tjej som heter Hanna Nählser ;)


Kolla gärna in dessa två bloggar:
(http://emmyasklof.blogg.se/)
(http://dressyristheshit.blogg.se/)







Lina Dolk


0 Kommentarer till "Tävlingar framöver!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0