A-final C-ponny!

Hann tyvärr inte ta en bild på Cornelia Svensson & Amedijks Rebecca :(

Isabella Tovek & Backens Lotus

Natalie Ekroth & Milady G

Miranda Iderfors-Widell & Poetic Poetry

Jennifer Lindvall & Prinsens Boji

Alicia Carlsson & Paulo Pan

Filippa Börjeson & Casio RP 141

Emma Tegelskär & Moelgarnedd Montana RW 144











2 Kommentarer till "A-final C-ponny!"

Jessie Skriver:

Hejsan, tänkte höra om du hann me och att ta några bilder från b- finalen isf undra jag om du har lust att lägga upp dom eller mail mig? Puss ha det bra!<3

2011-08-17 | 11:18:09
Jessie Skriver:

Hejsan, tänkte höra om du hann me och att ta några bilder från b- finalen isf undra jag om du har lust att lägga upp dom eller mail mig? Puss ha det bra!<3

2011-08-17 | 11:18:52





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0