Borta bra, men hemma BÄST!

Det är så skönt att komma hem från en intesiv helg och lägga sig i ens egna säng! ;)

Idag så har jag fixat transporten och packat upp allt som Oj Oj hade med sig ;)
Har även börjat tvätta alla tävlings saker så att de är rena tills imorgon.

Haha då är det tävling med Casanova i Gripen ;)

Ska ut och rida Ove och Casanova snart.
Sen åker jag och Elin och hämtar E-type på Brolöten :D

Laddar upp en massa bilder ikväll ifrån går dagens alla A och B finaler! ;)



Foto- Alice Carlsson
Bild i repris!

Om det är någon som har bilder på mig och Oj Oj så hör gärna av er!



1 Kommentarer till "Borta bra, men hemma BÄST!"

Julia Skriver:

Jag har några bilder som jag tog nere i Skåne, men har inte kollat på dom om dom är bra. Om du vill ha dom kan du få dom :)

2011-08-15 | 13:37:04
Blogg/Hemsida: http://juliaheljedal.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0