Fjant

Kommentar: Jag tycker inte att han hoppas så bra, han hoppar fula hopp

Svar: Det gör han väl ändå inte? Och våga stå för vem du är.

Tycker det är tråkigt att alltid få negatvia kommentarer, självklart är det kul med tips och förslag på hur jag kan göra det bättre. Men anonyma kommentarer är bara larvigt och det skricker oftast avundsjuka om de.
Därför jag inte godkänner alla kommentarer orkar inte med alla negativa.



5 Kommentarer till "Fjant"

ronia Skriver:

Lina du är otroligt duktig!

dina hästar och du alltså. du kommer gå riktigt långt. tyvärr är folk avundsjuka och kommenterar onödiga kommentarer, men det är inget att bry sig om ;)

Tycker iallafall att han hoppar jättefint ♥

2011-08-29 | 22:08:10
Blogg/Hemsida: http://roniazetterberg.blogg.se/
Sara Skriver:

Du är grym fortsätt precis som du gör och gå din egna väg =)

2011-08-29 | 22:12:39
Anonym Skriver:

Jag tycker inte alls han hoppar fult!i alla fall inte med tanke på att han är en dressyrponny !

Avunsjuka person !!

Du ska inte ta åt dej lina ! :)

ojoj är riktigt duktig :D

2011-08-29 | 22:23:54
Emmy Skriver:

Din blogg är toppen :)

2011-08-29 | 23:27:40
Blogg/Hemsida: http://dressyrsystrarnas.blogg.se/
Linnea Skriver:

Han hoppar inte alls "fult". Som du ser på kommentaren verkar det inte vara någon äldre/mer insatt person med tanke på sättet att skriva ;)

"Fula hopp" tex..?

Det är väl ingen WOW teknik, men ni är jätteduktiga & fina! :)Huvudsaken är ju att man har roligt :)

2011-08-30 | 16:02:53





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0