Fokus på er själva.

Fick en fråga om jag kunde ranka ordningen på vilka hästar jag gillar på lokalnivå. Men det tänker jag inte, för det första så har jag alldeles för dålig koll på vilka som tävlar där, samt när jag åker på de lokala tävlingarna har jag fullt fokus på Casanova.

Skillnad på nationellnivå då är det oftast meeting och jag hinner se flera duktiga ekipage under flera dagar. Sedan tycker jag inte att lb klasserna direkt avgör vilken häst som är "bäst" det är nästan bara transportlinjer och det gäller bara att ha de på rakt spår och i en bra form. I de högre klasserna ser man på ett helt annat vis hur hästen tar sig an de svåra rörelserna samt vilken samling de går i.

Tycker alla bör fokusera mer på sig själva, tävla mot er själva och sätt hela målet att plocka in några extra påoäng till nästa tävling som ni missade.



2 Kommentarer till "Fokus på er själva."

Frida Skriver:

Bra sagt! stämmer helt!! ;D

P.S

Frågestund på bloggen! Fråga allt du undrar över! :D

2011-08-19 | 12:35:51
Blogg/Hemsida: http://ponnydressyr.blogspot.com
alice carlsson Skriver:

bra skrivet! :D

2011-08-19 | 16:44:34
Blogg/Hemsida: http://alicecarlsson.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0