Fråga och mina hästar.

Fråga: vem är "lilla mickan" ?har du fått en ny häst? :D
Svar: Mickan är en dotter till Elins jobbarkompis :) Som även bor nära oss.

Inga nya hästar, eftersom jag har lite nya läsare är det nog bäst jag presenterar de igen.

 OJ OJ - Min stjärna från Norge, han kom till mig i december 2010. Tävlade SM i dressyr på honom i år.

Casanova - Vår egna uppföddning  på 5 år som är inkvalad till ungponny SM. Har tävlat väldigt framgångsrikt i LB klasserna

Sir Owein- Går under smeknamnet "Ove", är 4 år och Elin köpte honom osedd på en annons. Supertrevlig med väldigt fina gångarter och har lätt för samling.

E-type TP - Elin häst, som jag kommer att få ta över som juniorhäst om 2-3 år. Har tävlat i Falsterbo som 5 åring går just nu MSV klasser.


1 Kommentarer till "Fråga och mina hästar."

ella :) Skriver:

jaha tack så mycket :D

2011-08-24 | 07:16:56





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0