Helt otroligt!

Nu sitter jag i soffan och tittar på tv och lyssnar på musik ;)

Veronica Maggio - Sju Sorger ♥

Alla hästar har gått idag.

Mina var jätte fina!
Casanova longerade jag och han såg mjuk och fin ut.
Ove red jag ut på och han lyssnade bra på hjälperna.
Oj Oj var en helt annan häst nu! :D Jätte mjuk och fin i munnen även fast han har vilat mer än en vecka :D
Han var även super pigg, jag fick jobba mycket med sättet för att samla in honom även fast vi red ut ;)

Men han tyckte att det var jätte kul :D


Tänkte ge er att tips! :D

Om man har ett bett som man inte får helt rent. Så ha in och koka det.

Gör så här:

!. Ta bort bettet ifrån tränset.

2. Lägg det i en kastrul med vatten.

3. Låt koka tills du ser att det är rent.

4. Ta ur bettet och sätt på tränset igen.

Jag gjorde det med Oj Ojs bett idag, Det tar bort alla bakterier som finns på bettet ;)


Super bra! ;)


Här dunkas det musik vill ja lova! :D


0 Kommentarer till "Helt otroligt!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0