Oj Oj hoppar :)

Nu har jag kommit in ifrån stallet. Jag hann bara hoppa Oj Oj innan det började åska och spöregna :(
Men jag ska hoppa Casanova senare ikväll :P

Oj Oj tyckte att det var kul att hoppa :D Duktig var han också, det gäller att jag har honom i en ärlig bjudning annars tvekar han och hoppar av jätte konstigt. Jag hoppar ju i en dressyr sadel så inte så jätteskönt med det funkar ;) 
När jag skrittade av honom kom det en jätte åskväder :o så jag vände och skyndade mig hem!! Oj Oj blev jätterädd! :(
 





Sötnosen ;)





2 Kommentarer till "Oj Oj hoppar :)"

Anonym Skriver:

Jag tycker inte att han hoppas så bra, han hoppar fula hopp

2011-08-29 | 21:19:33
Frida Skriver:

Skitfint Lina!! :D

2011-08-30 | 15:45:28
Blogg/Hemsida: http://ponnydressyr.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0