Packning!

Idag ska det även packas!
Skåpet ska tvättas ur samt alla saker ska vara skinande rent.
Foder ska även fixas iordning.

På torsdag blir det rätt tidigt, vi ska lämna E-type på Brolöten så att Emelie kan rida honom när Elin är med mig.
Då ska jag även träna OJ OJ för Emelie, se till att jag har en bra känsla och att han är igenom ordentligt.
Sedan bär det av ner till SM. Väl där så kommer jag endast leda OJ OJ på plats, tycker det är onödigt att rida efter den långa resan och det lär vara ganska trångt på banan så bättre att rida innan. Han brukar inte vara tittig på saker så därför räcker det med att jag leder honom runt.

Invigningen är klockan 19 och det står att banorna stängs klockan 18, alltså behöver vi vara där runt 16.30 tiden för att hinna i lugn och ro.

http://www.kagerodsrf.se/



1 Kommentarer till "Packning!"

ella Skriver:

har du 3 hästar? casanova, ojoj och sir owin eller nåt?

har linnea också 3 ? vicktory , ove och kalinka?

vem är de som är tillsalu av dina hästar?

ska du köpa en till häst om du får henne eller honom såld?

vad kostar den hästen som du ska sälja?

du kan ju svara på bdb eller nåt :D

2011-08-09 | 13:10:48





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0