Svar på lite frågor!

Heej! Heej!
Tänkte svara på lite frågor! ;)


Fråga: hur stor är casanova är hon till salu, för mig att jag läste de? :(

Svar: Han är 134 cm. Han är kommer att vara till salu efter Ung-ponny SM som går i oktober.  

Fråga: Varför kommer tidningen hem till dig? :o Coolt! :D

Svar: De ville göra en interjuv innan SM ;)

Fråga: Vart är SM nånstans? :) skulle gärna vilja komma å titta :D

Svar: Det går nere i Skåne, i Kågeröd :P

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_


Nej nu måste jag gå och fixa mig lite, ska ner och titta på en hästuppvisning som börjar om 20 min. Det är i nya ridhuset i Sparreholm. Ska ta lite bilder om man får ;)

Rider ikväll ;) Hoppas att det inte regnar då!

Oj Oj - Vila.
E-type - Vila.
Casanova- Ut eller Dressyr.
Ove - Dressyr.

Ikväll kommer även mamma och pappa hem ;)




Jag och E-type :)


2 Kommentarer till "Svar på lite frågor!"

Anonym Skriver:

vart går ungponny sm :D

2011-08-06 | 17:46:35
nikki! Skriver:

menar du e-type TP? :D iså fall, är det din häst?:)

2011-08-08 | 00:33:49





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0