Tidningen

Precis inkommen från stallet, härlig att rida när det är svalt!!:) imorgon är det upp tidigt som gäller, ska rida Casanova klockan 7 sedan kör Elin mig till Brolöten så jag och OJ OJ kan träna för Emelie klockan 9. Klockan 11 kommer sedan en tidning som ville interjuva mig inför SM :D fullt upp på förmiddagen sedan åker jag med Elin till playan, mamma och pappa är och hälsar på Emma i Smögen sånElin bor hemma hos mig hela veckan :)


1 Kommentarer till "Tidningen"

Anonym Skriver:

hur stor är casanova är hon till salu, för mig att jag läste de? :(



varför kommer tidningen hem till dig? :o Coolt! :D



svara gärna i ett inlägg kollar inte tbx på kommentarer. :p

2011-08-06 | 00:04:08





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0