Vilken tur man har!

Jag hann precis in innan regnet kom! :D Brukar vara tvärtom :s

Oj Oj var jättefin idag :D Så nu är jag så taggad inför fredag!

Longerade Casanova samtidigt som Elin longerade E-type. Han var lite seg, så man fick vara på han. Men på slutet hade han en ärlig bjudning ;)

Ove vilade idag :P

Lite bilder! Kommer i nästa inlägg.


Fråga: Hej Lina!

Undrar vem som gjort din design till din blogg?

/Sanna

Svar: Det är min kusin Malin! ;D


Fråga: Skulle du inte kunna göra olika outfiter som Linnea Swärd gör?

Svar: Ja det skulle jag kunna göra, men jag vet inte om hon kopierar ifrån internet eller gör egna? Men jag kan göra egna om ni vill? ;)



Nej nu känner jag doften av kräftor, mums!!

Ses snart!



1 Kommentarer till "Vilken tur man har!"

Anonym Skriver:

kan inte du fråga henne hur man gör då?

2011-08-07 | 22:02:03





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0