Elin svarar

Fråga: Favoritmärke?
Snyggaste färgen på hästar? :)

Svar: Favoritmärket blir nog Pikeur, iaf på ridbyxor! Sedan har ju kingsland väldigt snygga jackor, men Spooks har snyggaste kavajerna. Svårt val, jag kör på olika ständigt! =)

Snyggaste färgen är en svart häst med vita strumpor. Drömmen! Haha men alla hästar har sin charm!

Fråga: Hur länge har du ridit?
Svar:
Jag fick min första ponny när jag var 8 , han hette Hampus och var en shettis. Köptes för 1 kr och såldes sedan för 1 kr när han åkte ifrån mig, riktigt elak var han! Men så otrolig snygg! När han skulle åka ifrån mig så var vi flera som lastade honom, helt omöjligt. Det slutade med att han gick in genom framdörren istället på trailen!  Men som sagt, alla har sin charm ;)

Fråga: tror du lina kan vinna SM?
Svar:
För att kunna vinna ett SM måste så många faktorer stämma in, du och hästen måste vara på ert absolut toppnivå, i dagens läge har eliten fått en bred topp. Vilket gör att det kan vara runt 7-8 ryttare som har möjligheten till medaljer, vilket är super kul, men det är så svårt att lyckas tippa in allt, men jag gör allt för att hjälpa Lina på vägen, och 2012 är målet att komma kvala in till SM samt att nå A-final, det gäller att våga chansa och höja sin ribba! Hälften vunnet om man vågar.

Fråga: Har du tävlat mycket själv ? :)
Svar:
Tävlade otroligt mycket på ponny, men sedan när jag gick över till storhäst har det dragits ner på tävlandet, dels för att jag ALLTID är med Lina på hennes, samt att jag har satt en enorm press på mig själv som jag måste jobba bort för att kunna hitta glädjen med tävlingarna igen. Jag älskar att träna, och så småningom kommer även jag hitta glädjen i tävlingarna igen.

Fråga: Vad är det bästa med lina som ryttare och det sämsta?
Svar:
Hon har en snäll hand och ser alltid till hästarna bästa. Behöver jobba på att bli mer aktiv i sin ridning, verkligen våga rida till 100% inte mesa ;)

Fråga:Vilken häst tycker du mest om i stallet?
Svar:
Oboy! Går inte svara på, E-type är min favoritkille, han är min!
OJ OJ är en otrolig ponny med så mycket energi, Casanova är jätterolig att utbilda och han har vi haft från minut 1, Ove, min kära Ove, vem kan inte gilla honom? =)





0 Kommentarer till "Elin svarar"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0