Energi

Hästarna börjar verkligen få lite väl mycket energi till övers nu när de vilar. Haha Ove och E-type springer runt och retar varandra för fullt i hagen. Medan Casanova och OJ OJ går en bit ifrån dom och står och äter tillsammans stället.

På måndag sätter vi igång igen, dock ska Casanova och E-type vaccineras, så de behöver ju vila någon dag efter det också. Men vad gör det. Inga tävlingar på ett bra tag. Men det börjar klia i fingrarna att börja plocka upp hästarna i tävlingform och få igång det där lilla exra i dom.

När jag knoppade OJ OJ igår för att visa er så blev han så glad, örona spikrakt framåt , han blev lite besviken när jag tog ur knopparna efter bara några minuter. Han längtar lika mycket som jag att vara på banan igen. Han älskar att tävla! Eller rättare sagt att visa upp sig. Han ger alltid det där lilla extra på tävling, ibaland lite väl mycket som jag inte kan kontrollera tyvärr ;) haha men men tur killen är glad iaf!

Nu stallet!



0 Kommentarer till "Energi"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0