Fortsättning på För Lång!

Ifrån Alexandra ( kommer inte in på bloggen )
Var bra tvungen att kommentera, man kan faktiskt klara av en storhäst bra även om man är kort så där sitter nog inte problemet ;) jag är bara 154cm (20år) så jag måste rida storhäst och inga större problem med det. Har hästar från 160-170cm. Men det är svårt att kunna rida tungridna hästar bra dock! Nu vet jag egentligen att du inte menade så men var bara tvungen att på peka ;) Eftersom du är så rutinerad vet du egentligen att man kan vara kort och rida bra ändå! tycker att du har en grymt bra blogg och lycka till med alla dina hästar! Är kul att kunna glädjas åt andra när det går bra tycker jag!

Svar: Ja visst kan man rida storhästar även om man är kort!! E-type krävs det mycket ben och rumpa som är lite svårare när man är mindre, och jag är ju inte så stark än ;)
Kul att du tycker det :D





0 Kommentarer till "Fortsättning på För Lång!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0