Frågor

Anonym:  Kan du inte fixa en videoblogg när du knoppar, lindar benen både med/utan paddar och en rundtur i stallet? :) Hade varit kul
Svar: Absolut, kul att ni kommer med tips. Det fixar jag =)

Anna: Har inte din syster någon blogg?
Svar: Nix. Men hon kan göra ett gästinlägg här kanske?=)

Nu har vi kollat på Bonde söker fru, vackert bröllop! Nu Berg flyttar in. Elin hjälper mig att uppdatera min iphone, så jag kan skicka gratis sms samt få det nyaste till telefonen.
Vi äter även lussekatter samt chips! Mums!

Pic. En bild på en liten Casanova. Söt va!? =) haha det roliga är att det bara är ett år sedan!

En spinkig Casanova 2010



En biffig Casanova 2011





0 Kommentarer till "Frågor"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0