Frågor

Fråga av Anna: var sm 2010 med prim ditt första? :)

Svar: Jajemen, det var mitt första, då på b-ponnyn Lilla Prim
2011 Red jag SM på c-ponnyn OJ OJ och målet är att kvala dit i år igen på honom! =)

Fråga: Är dina vänner avundsjuka på dig för att det går så bra med alla dina hästar? jag skulle vara det! ;)

Svar: Nej det har jag inte märkt. Riktiga vänner gläds med andras framgångar och stöttar när det går sämre.
Jag tror jag är en person som inte är "mallig" för att jag har haft mycket framgångar i år, utan jag är väldigt ödjumjuk och utan mina hästar vore jag ingenting!

Just nu är jag på julbord på Sundbyholms slott, min syster jobbar där som kock (Emma)  så jag måste ju provsmaka om hon kan sin sak ;)







5 Kommentarer till "Frågor"

Klara Skriver:

Guud va fiin du är!

2011-12-08 | 21:16:56
Anna Skriver:

Hej, diggar din blogg skarpt. Och jag tycker du har väldigt bra svar på alla frågor som vi läsare ställer. Därför tänkte jag passa på med att komma med en fråga.

Halvhalt och att samla ihop hästen, vad är det egentligen och hur ska man förklara det. Jag ska hålla i en liten teorilektion nästa vecka, då vi ska gå igenom detta. Men jag vet inte hur jag ska förklara det hela. Är jätte tacksam för svar. Kram!

2011-12-08 | 22:14:06
sanna Skriver:

hej :D

den där bilden tog du väl när du var på The studio?

hur mycket kostade att fotas där? o hur många bilder fick man med för de priset? fick man bilderna på en skiva/usb, eller utskrivna?

funderar på att ta några fina kort hos dom ;)

2011-12-09 | 13:50:03
Lisa gustafsson Skriver:

Hej, jag undrar om du får vila nu när hästarna har vila , eller visst stallarbete har man men gör du någe med hästarna eller har dom helledigt :p

2011-12-09 | 14:24:49
Anonym Skriver:

Hej, jag undrar om du får vila nu när hästarna har vila , eller visst stallarbete har man men gör du någe med hästarna eller har dom helledigt :p

2011-12-09 | 14:27:53





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0