Linnea häöör

Tjena tjena ;)
Linnea Swärd här, haha ;))
Just nu lockar Lina mitt hår inför lucia vi ska gå ikväll :)

Öhm..
Vad fan ska jag säga

Aa ni som inte vet vem är kanske vill veta lite ;)
Jag är 14 år och går i samma klass som Lina och vi står varandra väldigt nära varann
Men iaf jag har en c- ponny som blir 8 år
Han tävlar jag upp till LB med :p
Sen har jag en d-ponny som blir 18
Henne tävlar jag upp t LC med eftersom att hon är så gammal så ska jag bara ha kul med henne dom sista åren liksom innan hon är för gammal och får vila får alla tävlingar

Men mitt mål med Vicke då är att tävla upp han till MSV hoppning :p

Kolla gärna in min blogg ;)
Http://LinneaSward.blogg.se



0 Kommentarer till "Linnea häöör"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0