Rosett-tavla

Var någon som undrade om våra rosettavlor , det är en bekant till familjen som gjort de. Man tar bort överdelen när man ska sätta upp de. Skyddar rosetterna ifrån både smuts och fukt. Roligt att ha de i stallet istället för på rummet. :)

 

 



2 Kommentarer till "Rosett-tavla"

Lina Skriver:

jävlar vad många rosetter:D hur länge har du tävlat?vill också tävla :( men jag har liksom ingen häst :/

2011-12-11 | 13:53:14
Anonym Skriver:

Hej Lina!

Jag vet inte om du kommer ihåg mig men jag kontaktade dig angående "mini horse lyx godiset", och frågade om det var bra för andningen.

Men jag tänkte bara säga att min häst som har riktigt mycket problem med sin hosta har det hjälp på. Så det får du gärna rekomendera i bloggen.

Hon gillade inte saltstenen till en början med nu har hon börjat inse att det hjälper henne med andningen, så nu mumsar hon mer än gärna i sig det.

Hostan är inte helt över men mycket bättre!!

Mvh.

2011-12-11 | 15:21:48





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0