Svar på några kommentarer

Gabriella skrev detta: Vilken härlig inställning du har :)

Svar: Tack! Jag försöker verkligen ha det, men även jag har dagar som är kämpiga och jag helst bara vill dra täcket över huvudet. Men då är det bara att bryta ihop och komma igen! Det mottot går jag efter.

Sofie: Hej! älskar din blogg och dessa inlägg är jätte roliga du kanske kunde lägga ut lite om foderstarter kanske eller lite mer tränings tips eller en vanlig dag i stallet :) lite tips bara. Du är verkligen jätte duktig med dina hästar och allt som du skriver om fortsätt så! :)

Svar: Hej! Vad kul att du gillar min blogg! Kul att du kommer med tips, blir lättare att blogga om jag vet vad ni vill läsa. Mina hästar betyder allt för mig! Utan dom är jag inget! =)

Linn : Jag gissar på springer spaniell men jag behöver ingen länk (om jag nu gissar rätt) den kan någon annan få^^
Svar: Haha nja tror inte Sveriges största (och bästa) hästblogg behöver en länk ifrån min med 400 läsare. Haha! =)

Anna: Fin blogg och fina hästar!
Fortsätt med tävlingar på din blogg. :
Svar: Tack snälla! Jag ska fortsätta med länkarna, kommer även en tävling där man kan vinna en plastrong snart! =)

Lisa: Lycka till med ridningen :) Blirer gillar vi :)
Tur att inte hästar kan mula dig såg dig i skolan såg inte skönt ut :/

Svar: Kommer bilder på torsdag. Jag hoppas innerligt att snön ligger kvar så jag kan ta fina vinterbilder! =)
Haha jag är inte så oskyldig själv, som man bäddar får man ligga ;)

Hannah: Men jösses, du är ju tillsammans med min sambos lillebror!
Svar: Hehe ;)

Anonym: Här där jag bor(i norrland) har vi ca 4 dm snö;-)
Svar: Det var värst, skicka hit! =)

image description

ÄR DET BRA ATT JAG SVARAR PÅ FRÅGOR I ETT INLÄGG ELLER VILL NI ATT JAG SVARAR I ERA BLOGGAR ISTÄLLET?=)






2 Kommentarer till "Svar på några kommentarer"

Michaela Skriver:

Bättre att du svarar i ett inlägg tkr jag :d

2011-12-20 | 23:43:20
sofie Skriver:

tycker att du ska svara i inlägg , för det är ju inte alla som har blogg :)

2011-12-21 | 13:28:54





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0