Upplägg

Det som är viktigt när man planerar ett upplägg är att verkligen gå efter hästen, inte dig själv.
Om jag ska tävla OJ OJ på söndagen så ser min vecka ut såhär:

MÅN: Jogga över bommar.
TIS: Uteritt
ONS: Dressyr
TOR: Vila
FRE: Dressyrpass, rida igenom rörelserna
LÖR: Joggas, låg form
SÖN: Tävla
MÅN: VILA

Jag vet att OJ OJ alltid går bäst tredje riddagen, därför måste han ridas två dagar innan viktigt träning eller tävling. Om jag så måste rida innan skolan någon dag för att jag har något på kvällen jag inte kan missa, då är det bara att göra det. För om inte OJ OJ är helt rätt tränad, så kommer jag bara ångra mig på tävlingsdagen om han inte känns 100%

Casanova och Ove har helt andra upplägg, det gäller att pröva sig fram och våga göra ändringar, funkar inte det så funkar det andra.



4 Kommentarer till "Upplägg"

Anna Skriver:

Hur många läsare har du varje dag?

2011-12-28 | 09:30:40
Anonym Skriver:

är du modeintresserad? :D

2011-12-28 | 10:16:09
Blogg/Hemsida: http://ninass.blogg.se/
Anonym Skriver:

är du modeintresserad? :D

2011-12-28 | 10:16:23
Blogg/Hemsida: http://ninass.blogg.se/
Anonym Skriver:

Fin blogg! Allt bra med dig? :D

2011-12-28 | 13:30:33





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0