Varför

Fick frågan nedan.
Casanova är en han först och främst ;) Han säljs för att jag redan har en "första häst" (Oj Oj) jag är iväg flera helger om året med OjOj så vi vill att Casanova hamnar hos en ny tjej/kille som har honom som absolut första prio. Det förtjänar han även om han har det väldigt bra hos oss.

Det känns jättetufft att sälja honom, vi har ju haft honom sedan dag 1 i hans liv. Men målet var att jag skulle lära mig rida in en unghäst med Elina hjälp och sedan skulle han säljas. Vi har behållt honom längre än vad vi tänkt bara för att han är så underbar! Hade inte det varit så många nationella meeting med Oj Oj hade jag hunnit med. Men som sagt det känns jättesvårt för både mig och Elin.



3 Kommentarer till "Varför"

ella Skriver:

när ni har sålt casanova , ska ni köpa en ny häst då? :)

ska ni sälja ove mä ? ;)

2011-12-02 | 13:40:52
Julia Skriver:

Hej! Har nyss börjat läsa din blogg och jag tycker den är jätte bra! Du skriver intressanta inlägg men framförallt har du väldigt snygga outfits ;)

Så jag tänkte bara fråga, vart har du köpt den blåa pikén som du har på dig i headern? Har letat runt lite i bloggen men hittar inte vart du har skrivit det!

2011-12-02 | 14:12:42
Klara Skriver:

JAG ÄR MEEED JIPPIE! :D

2011-12-02 | 15:24:53





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0