Vinterland

Red ut på OJ OJ, joggade han lite utanför Elins hus på åkern så hon kunde ta lite bilder.
Jag har inte brytt mig något om min outfits som ni ser, haha här gäller det att vara varm, så overall och halsduk på! Oj Oj har även han alla färger , men vad gör det ibland ;)

När jag rider just nu är det kondisen jag lägger all fokus på. OJ OJ får jobba i en låg och rund form för att arbeta med ryggen. Den höga formen får han inte gå i annat än när vi just dressyrtränar.













2 Kommentarer till "Vinterland"

Amanda Skriver:

hej, hur gör du när du tränar hästens kondition? Har du några bra tips som man kan tänka på nu på vintern?

2011-12-22 | 19:41:25
Blogg/Hemsida: http://weheart.blogg.se/
Elise vognild Skriver:

HUr tränar du upp konditionen, typ att man travar länge, galopperar länge, eller gör du på något annat sätt? :) det kan ju varal ite svart att trava/galoppera länge nu om man rider i snö, med tanke på hästens ben.. ;)

2011-12-22 | 19:50:08
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0