Kallt...! :(

Hejsan.
Fyy vad kallt det blev helt plötsligt!

Så nårga tips: Ge lite mer hö, så att dom håller värmen lite mer. ´
                     Halma mycket så att det är varmt och gösigt för dom. (om ni har era häst/hästar på halm såklart)
                     Dubbla täcken ute.



Ja det var det ;) Glad alla hjärtans dag föresten ;D Har delat ut vaniljhjärtan till alla i skolan idag ;) Inte bara jag, utan det var hela Elevrådet. (<3)
Elin var ledig idag så hon hämtade mig idag efter skolan. Vi åkte till Malmköping och köpte blommor till Mamma och Pappa och Farmor. Sen åkte vi hem och tog stallet. Tog in hästarna osv. Alla fick vila idag för att det var så kallt. Men igår red jag och Linnea ut på alla hästarna. Det gick jätte bra. Linnea red Ove och Casanova, jag red E-type och Oj Oj. Haha det svåraste med E-type är att komma upp, tur att det finns pallar! :o
Ja det var allt jag hade och säga ;D
Nej jag skoja bara veckans hiss och diss glömde jag ;)




Veckans Hiss:
Vintertäcke med hals.
Det ser så mysigt ut ;)


Veckans Diss:
Ååå jag blir så irriterad!
Vi har en sådan, och så fort
man rör den ramlar alla spön ner! :o





Lina Dolk






0 Kommentarer till "Kallt...! :("






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0