Ny vecka, nya tag!

Tjing!

Dagen började med skolan, kul att se alla igen :D
Haha hade skrattanfall på eftermiddan :s "igen"
Tog bussen hem. När jag gick av hade jag sån tur att min hemliga agent kom för bi och körde hem mig ;) Tur att jag slapp gå :P
Jag tog in hästarna och red ut på Oj Oj. Han var fin. Pigg med fin. Det var några råddjur som han blev lite rädd för. Men annars så var det helt lugnt ;) Dom andra hästarna fick vila, eller Elin hade ridit E-type på morgonen :D

Nu kommer veckans Hiss & Diss! ;D


  Fel på bilden!

Veckans Hiss!
Hedkärra gård! En hästaffär där man får mycket
för pengarna. Bra kvalite också ;)


 
Veckans Diss!
Mig själv på tävling. Jag rider inte första klassen.
Jag börjar rida i andra klassen. Det måste bli en förändring!





Lina Dolk



1 Kommentarer till "Ny vecka, nya tag!"

Anonym Skriver:

heja lina!

2011-03-01 | 09:26:31





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0