Rix morgonsol!!!

Hejsan!

Haha jag är lite trög, men jag trodde att det hette Rix morgonsol. Men det heter ju Rix morgonzoo! Haha ;) Men sol låter mycket bättre, eller hur! ;D

Igår hade vi inget internet ;s så det blev ingen Hiss och Diss så det kommer idag istället ;)

Idag fick alla hästarna sig en tur ut i skogen. Jag och Elin skulle åka och träna, men det blev tydligen inte så, för att Elin skulle inte hinna. Så Vi fick rida ut på dom istället! ;) IGEN... Jag hatar att det inte går att rida på ridbanan!! Aja våren kommer snart hoppas jag ;D
Jag började att rida ut på Casanova, han var jätte fin! :D Han hade jätte fint steg, skönt att han känns bättre efter tandläkaren. Sen kom Elin och då red vi ut på Oj Oj och E-type. Dom var också fina ;D Oj Oj blir jätte pigg när man rider ut. Så han bockade i galoppen, men det glädjer mig att han är glad. ;D Fast det är han ju alltid. E-type var också fin tror jag, haha Elin vet nog det mer än jag ;) 
Sen red jag lilla Ove! ;) Han var också fin. Han är så söt! Han har precis lärt sig att gå på tygeln, och han älskar det! ;D Hihi det är ju tur det! 
Så imorgon blir det att åka till ridhuset, sen ska jag på ..... kommer inte ihåg vad det heter ;s men det är en dans sak. Blir nog kul :D 
Så kanske inte hinner göra ett inlägg imorgon, får se ;) 

Men nu kommer veckans Hiss och Diss! ;)




Veckans Hiss:

Horsol medel! Det är ett medel för exemhästar! 
Det är jätte bra. Så tummen upp för det ;D




Veckans Diss:

Att våran ridbana ser ut så här typ :( 
Det går ju inte att rida! 
Så tummen ner för det! 





Lina Dolk

 


0 Kommentarer till "Rix morgonsol!!!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0