Söndag

Hello. 
Sitter och kollar på Wallander nu ;) Jag ha tagit lite bilder på priserna. Inte så bra bilder för jag tog med mobilen. Orkade inte gå in och hämta systemkameran ;)

Aja idag så fick Oj Oj och Casanova vila, så jag och Elin tog en sväng ut med E-type och Ove. Ove är så söt! Han är ju väldigt lätt i handen så han kommer nog att gå långt :D Han hade bäst gångarter bland alla 3 åringar förra året! Så han kommer nog bli jätte fin när han fått lite muskler och blivit mer utbildad och äldre så klart ;) Det får ta den tid det tar. Man ska aldrig stressa med hästar, det blir inte något bra resultat!

Imorgon är det skola igen. Både skönt men tråkigt! -_-
Men nu kommer bilderna iaf.



Rosetter och Plaketter :)


Rött och Vitt kedjegrimskaft ;)


Röda benlindor :)


Hästgodis och nr lappar


Ett shabrak ;P


Ett täcke :)
Fina priser tycker jag :D



Juste här är en skylt jag fick utav mina gudföräldrar :)
Fin va? Det var min julklapp utav dom :)




Lina Dolk


1 Kommentarer till "Söndag"

Ellen Skriver:

Vad roligt :) Grattis igen Lina!!

2011-02-28 | 12:24:40
Blogg/Hemsida: http://ellenweidman.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0