Svar på tal!

Hejsan!

2 svar på kommentarerna på Hemma ifrån Stockholm!

Moa: Ja jag var på The studio. Jag tyckte att dom var jätte duktiga. Vet inte riktigt vad det kostade, det får du kolla med dom ;)
Tack så mycket! Ha det bra! <3

Klara: Synd att du tycker så :( Och du, jag är 13. Och det var fotografen som sa hur jag skulle stå! Jag tog det som en rolig sak. Själv är jag nöjd med bilderna!
Känner jag din syster?

_______________________________________________________________________________________

Så nu ska jag berätta om dagen ;)
Jag vaknade vid halv 7. Gick ut och fodrade. Medans hästarna åt. Packade jag skåpet. För jag och Elin skulle åka och träna vid kl 2. Sen släppte jag ut alla fyrbenta kusar ;)
Gick in och åt lite frukost.
Vid 11 gick jag ut till stallet igen och mockade. När jag vid Oj Ojs box, och nästan var klar. Hade bara en bajshög kvar. Så slängde jag upp den på grepen som vanligt. Men det var ju inte bajs utan en råtta. Jag håll på att döööö :o Jag slängde grepen och sprang ut på gången. Ringde till mamma och sa åt henne att ta ut Mio. ( våran katt) Tror ni inte att råttan kom ut och stirra på mig. Fyy säger jag bara! Jag sprang ut och stängde dörren.
Jag, mormor och Emma åkte till farmor och åt. Mums, Malin och Alvin kom också och åt ;)
Aja sen åkte jag och Elin och tränade med Casanova och E-type. Casanova har kommit in i trotsåldern! :o Tjurig och gick och slog med huvudet. Men det släppte när jag red ;) Han var jätte fin E-type med.
Sen kl 5 åkte jag och tränade för Camilla. Oj Oj var ganska stel i början. Men sen Blev han fin ;D Red igenom båda pogramen. Sen har jag packat och fixat tills tävlingen imorgon! Tagga! :D




Alvin♥






Lina Dolk



1 Kommentarer till "Svar på tal!"

Anonym Skriver:

är det inte du som är tsm med jim?? :)

2011-02-26 | 19:31:21





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0