Svårt att hinna med allt!

I´m back!
Hejsan ;)

Här kommer bilderna som jag inte hann lägga upp sist ;)



Chip ;)

Scott ;)



Mamma & Scott

<3

LINA! :D




Bilder sen tävlingen!

Elin ger Oj Oj äpple ;)

Jag, Jullan och Elin

Öppna

Sluta

Prisutdeling ;D VINST!!!

Ett trött par! <3


Det var lite biler sen i helgen!

Idag innan skolan så körde vi E-type till Camilla Toll. Coco skulle vara där idag. Coco är en kotknackare för hästar. E-type var lite stel i ena sidan, men nu har Coco fixat till det ;)
Vi kollar våra "tävlings" hästar två eller tre gånger per år.
Sen när jag kom hem ifrån skolan red jag i hagen på Oj Oj och Casanova ;) Jag skulle ha ridit ut men det var för halt på vägarna, det var ju inte det bästa underlaget  i hagen heller men men. Imorgon ska vi åka till ridhuset på Björkäng. Med Oj Oj och Casanova tror jag. Det lär jag ju märka ;) Sen nu på kvällen har jag och Elin varit hos min faster Lena :D 
Ses imorgon!



Lina Dolk



1 Kommentarer till "Svårt att hinna med allt!"

elise Skriver:

jätte fina är vad ni är ! :D

2011-02-03 | 18:22:11
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0