Bra träning med Emelie!

Hej hopp!

Jag är sur! Nu är det ju kallt igen... inte okej! 10- Brr
Jag som trodde att det skulle bli vår snart!
Men men så är livet! ;)

Idag har jag efter tandläkaren tränat för Emelie. Det gick bra, fick jätte bra tips som jag ska ta med mig :D
Det var första gången Emelie såg Oj Oj :D Hon tyckte om han, men vem gör inte det ;D!
Vi tränade på att få han att länga steget i skritten och så gjorde vi pogram delar och red igenom pogramet.
Tipsen som jag fick:
* Ge lite längre tyglar i skritten.
* Att jag ska slapna av mer i ridningen, så att mina skänklar är helt stilla.
* Ha mer kontakt på yttertygeln. 
* Inte låta han springa iväg i travökningarna, han ska ha kvar samma takt.

Tack för hjälpen idag Emelie!

Sen efter träningen tog Elin kort på mig, Oj Oj och Emelie, och sen bara Emelie och hennes hundar. För att Elin skriver ju för tidningen Folket, så då interjuvade hon Emelie.

Bor du här i Flens kommun och håller på med någon sport som du värkligen satsar på så kan du lägga in en kommentar. Du skall gärna tävla i denna sport ;D



Hjärta!

Haha Jag, Linnea, Erica och Emma! <3
Haha jag har idrotts kläder på mig, jag går inte i shorts på vintern ;P



Lina Dolk


1 Kommentarer till "Bra träning med Emelie!"

Mamma Musse Skriver:

Lina älskar att ha mina kläder!! MINA shorts...

2011-01-27 | 10:04:19





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0