Camilla Toll

Hejsan ;)

Idag när jag kom hem ifrån skolan gick jag raka vägen hem till Elin. Rasmus "elins pojkvän" hade gjort mat. 
Taco... Mums :D 
Sen åkte vi och träna för Camilla Toll, som bor utanför Malmköping.
E-type och Oj Oj åkte transport tillsammans, det gick jätte bra :) Båda är ju vana med att åka, så vi förväntade oss inga konstigheter.
Elin började att träna med E-type. Dom tränade öppner och sluter. Och få han att röra sig utan att spänna sig. Han blev jätte fin på slutet. 
Sen var det min och Oj Ojs tur, vi tränade också på öppner och sluter. Dom satt fin fint. Men behöver få han mer loss och att han våggar slappna av mer i formen.
Men det kommer med tiden, det känner jag på mig!
Men det är ju det träningar är tillför. Träna på det som inte är så bra ;D   

Jag rekommenderar Camilla som tränare.


Camilla Toll & Rainman

Casanova och Ove fick vila idag, tar dom imorgon ;)





Lina Dolk


0 Kommentarer till "Camilla Toll"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0