Dagen...

Hello!

Jag var jätte jätte trött idag när jag varknade, men det var bara att ta ena benet före det andra. Så var man uppe. Men sen när jag kom hem så gick jag ut och mockade. Elin kom efter ett tag, hon hjälpte mig att göra klart och ta in hästarna.

Vi åkte till ridhuset idag igen.
Oj Oj var jätte fin idag, ifrån början till slut. :D Vi gjorde samma saker som igår, och allt satt mycket bättre.
Casanova var lite trött idag ( han med, haha ) det var nog lite sen igår. Men han var fin han med.
Red igenom pogramen med båda hästarna. 
När vi skulle åka hem så startade inte bilen :/ Haha batteriet var slut. Då ringde vi pappa men han svarade inte, vi ringde Jens men han ville ju inte heller svara såklart ;s
Då ringde Roffe ( ägaren av ridhuset )
Så han hjälpte oss. Tack Roffe!

När vi kom hem så kom pappa med ny halm och hö. Så nu klarar vi oss ett tag till ;) 



Jag lindar eller har sådana skydd på mina hästar när dom har gått hårt. Back on Track är en jätte bra sätt att hålla hästens ben i bra skick.

Elin tog lite bilder, men dom gick inte att föra över :s Så får det bli lite andra bilder. jag har fått en cd-skiva med massa bilder ifrån när Anne red Oj Oj 2009/2010. Så det får bli lite av dom fina bilderna :D





Anne ;)

EM. Norska dressyrlaget är hos Anky ;)

Ankys stall, så fint!

EM. Svenska hopp+dressyrlag.

EM

Norska mästerskapen

Tack så jätte mycket Tor Lubbe föa alla fina bilder! :)






Lina Dolk






2 Kommentarer till "Dagen..."

Elin Skriver:

Nästa veckas hiss och diss.

Hiss: Att hälla äppeldricka i vattnet till hästar som dricker dåligt under tävling

Diss: Att tävla med kava i värmen.

2011-01-20 | 17:11:41
Jimvilja Skriver:

Very interesting & professional site.

2011-08-12 | 07:16:16
Blogg/Hemsida: http://jimvilja.blogpaint.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0