Jag blir så arg...

på mig själv när jag somnar i soffan!

Haha hej på er! Förlåt för den jätte dåliga uppdateringen. Men ska skulle göra ett igår kväll, men jag somnade i soffan (som vanligt) Och så vaknar jag typ alltid vid 2 -_-
Men men åter till det som jag skulle säga.

Igår var jag, mamma, pappa och hundarna på sjön. Vi grillade korv och pimplade. Jag fick en mini mini fisk. Men det är något i alla fall ;D Jag tog en massa bilder! ;)
När jag kom hem red jag ut på alla hästarna. Mys! Oj Oj och Ove var jätte pigga men Casanova var ganska trött. Men alla är ju inte alltid på topp, ni vet man kan ha sina dåliga dagar ibland :s

Och idag så släppte Elin ut hästarna. Och jag fodrade dom innan skolan ;)
Lyllo mig att Elin hämtade mig när jag slutade. Vi hämtade foder på Maskin Center. 2 säckar hel havre och 1 säck Hippo bas basic (pellets). 
Sen red jag Oj Oj och Casanova. Oj Oj var lika pigg som igår, red ut på båda eftersom det inte går att rida på banan. ;( 
Jag VILL ha SOMMAR!!!!

Veckas Hiss och Diss kommer nu också ;D 


 
Veckans Hiss:
Bling bling pannband. Jag tyc´ker det är jätte fint! :D
Har det på alla mina hästar!



Veckans Diss:
Denna hjälm! Den är AS ful!
Eller vad tycker ni?


Nu kommer lite bilder ifrån igår ;D



Nere vid sjön!

Ojoj batterit till datorn tar snart slut!!!
Mer bilder kommer imorgon! Lovar!



Lina Dolk



1 Kommentarer till "Jag blir så arg..."

elise Skriver:

usch ja, den hjälmen är hemsk !! ;s

2011-02-01 | 19:05:07
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0