Min prins!

Igår var jag och tävlade med Oj Oj på Årsta Runsten! 
Jag var jätte nervös, så ridningen var inte så jätte bra. Men jag vann LA:P1 på 69,4% Jippe!!
Jessie kom 2:a på hennes nya lånade ponny Adrenalin :D Idag har jag haft Oj Oj 1 månad och 1 dag ;D Så vi firade en månad tillsammans på ett bra sätt ;) Hade bäst % av alla ;D 
Så jag är jätte nöjd, och jag vet att jag kan mycket bättre ;D!
 
Jag hade Juliette Bergkvist med mig som hästskötare :D Elin och mamma var ju med också såklart!
Tack för hjälpen!:D

Idag så har jag och Elin städat lite i sadelkam... och hängt upp lite av mina rosetter ;D
Jag och Elin logerade E-type och Casanova, och sen red jag Ove en sväng med ;) Han var jätte fin. Han gick på tygeln hela tiden och jag var jätte lätt i handen ;D
Sen har jag och mamma åkt skidor ca 5 km. Och mamma ramla och hade av hennes stav, haha jag dog av skratt! Men jag ramlade också... :s 

Nu ska vi åka till sommarstugan och ta det lite lugnt. Vi ska pimpla också ;) 
Isen kommer säkert att spricka när jag går på den!!! 


Bilder kommer imorgon för då har jag min kabel!



Lina Dolk


0 Kommentarer till "Min prins!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0