Veckans Hiss & Diss!

 
Okrossbar Spångrep
Hur bra är inte det ;)
Och jag lovar dom går inte sönder, har testat!





Börjes Hemsida
Man fattar ingenting!?
Eller lite men inte mycket, Hööks Hemsida är mycket bättre :D


Till nästa måndag tänkte jag att ni skulle få hissa och dissa! Så gör jätte gärna det så tar jag upp det på måndag ;)

ps: Det förra inlägget har texten försvunnit...? Mysko
Men man får markera texten så ser man vad det står ;)
Är text både över och under bilden.




Lina Dolk



6 Kommentarer till "Veckans Hiss & Diss!"

Jonna Skriver:

Hej Lina!

Jag skulle vela hissa alla vänner som alltid ställer upp för en, och tyvär vill jag dissa din blogg, för att jag tycker att det du skriver om inte är så intresant, sen så tycker jag att din design är lite tråk, den är ju bara svart, kan du inet ha typ lila eller nått :D

2011-01-18 | 20:15:58
vera Skriver:

ja jag håller nog med Jonna om dissen

2011-01-19 | 16:27:04
Maja Skriver:

Jag gillar din blogg! Fina bilder.

2011-01-19 | 20:37:20
Sofia Skriver:

Lyssna inet på dom som sger att din blogg är tråk, jo din design kanske är lit tråk, kan du inet ha nån lite färggladare elelr lite coolare, för du verkar vara en färg-glad tjej elelr nu vad man ska säga, men det ta inte det som något elak :D

Pusspuss

2011-01-19 | 21:50:09
Malin P Skriver:

Din blogg äger Lina, och designen är skit snygg!

2011-01-19 | 22:03:44
Erica Skriver:

Hissar Våran huuummooor! :D



Dissar sköldpaddor hahahaha ! XD

älskar dig ;) <33

2011-01-22 | 15:12:41





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0