Imorgon ska det...

... shoppas för min och Elins del ;D

Vi rider alla hästarna på förmiddagen och sen vid 12 kommer de och hämtar Kilian.

Jag har tre saker jag måste köpa!

- Ett kamera objektiv, så att jag kan zoma in mera än vad jag kan nu.
- Tyglar till mig och Elin.
- Kläder!!




Jag har ju denna kamera ifrån Pentax ;)

Min röda lite pingla :P



Både jag och Elin tycker om dessa tyglar.
Det är skinn på utsidan och gummi på insidan.

Mina har gått sönder och Elin har inte några bra tyglar just nu.


1 Kommentarer till "Imorgon ska det..."

Evelina den bäste! Skriver:

Lina jag har också tänkt att köpa nytt objektiv till min lilla rosa pärla, men jag vet inte vilket jag ska ha, vilket valde du ? :D

2011-07-26 | 12:23:06





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0