Prombelm! -.-

Hej hej! Mu bloggar jag ifrn hemmaplan igen :D

Skönt att vara hemma, men de dagar som jag har varit på brolöten har varit super!! Jag har lärt mig att RIDA och inte ÅKA ;) Haha!

Både Oj Oj och Casanova var fina idag, men ett stort + för Oj Oj! Han och jag jobbar som ett team nu. Inte som två team. Visst har han alltid varit fin förut, men vi kan ännu bättre :D Nu är jag sååå taggad inför Derbyt + SM! :D

Mitt "mål" med Casanova är att jag ska kunna få en jämn och stadig samlad galopp. Den vanliga är fin men den samlade är han inte riktigt stark i ännu. Och öven kunna göra bra skänkelvikningar. Men det blir bättre och bättre för varje dag! :D

Mitt mål med Oj Oj är att kunna rida så som jag gjorde idag ett helt pass, och att få med mig det in på banan. Få det där "suget" ifrån honom. Bara för att han har gått bra denna vecka kan man ju hamna tillbaka i det gamla. Så jag ska försöka att hålla mig kvar här nu ;)


Juste problemet! ;)

Kan inte lägga in dagens bilder just nu för att kameran ligger i mammas bil. Och mamma kommer hem imorgon ;) Så ni får det då.
Tog även lite kort på Elin och Kilian med mobilen, de kommer ikväll när jag har elins sladd. För att min är kvar på Brolöten :/

Ses!

Haha en bild på mig och E-type sen i april ;)


trötta pållar efter ett träning pass ;)

 



0 Kommentarer till "Prombelm! -.-"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0