SM snart!

Det är endast 1 månad och 4 dagar kvar till dressyr SM.

Planen nu den sista tiden är att fortsätta bygga muskler/kondition. Vilket jag gör genom att klättra ut i trängen samt mina varv på galopprundan! Men nu kommer jag även börja träna mer programrörelser. Jag behöver speciellt träna på öppnor och skrittpiruetter. Samt inridning halt hälsning, där vill han inte helt ställa upp sig i halten. Eller det är lite små saker i allt faktiskt :D

Allt kan hända på ett SM, nerver spelar inte betyligt mer än vad man tror och hästarna känner det direkt.
De jag tror blir extra farliga som kommer slåss om medaljerna  i kategori C är: Nathalie på Milady G, Jessie på Adrenalin, Alicia på Paulo Pan, Miranda på Poetic Poetry, Filippa på Casio (vann SM förra året) självklart finns det fler väldigt duktiga, men dessa tror jag lite extra på.
Själv sätter jag målet att rida två jämna rundor och få känslan när jag rider ut att jag inte kunde gjort bättre. Jag ska rida, rida rida genom hela programen! Ska bli så roligt! Nästa år vill jag vara med och fajtas bland topp 5!

Pic: Alicia och Paulo Pan från i onsdags här på Falsterbotävlingarna!



4 Kommentarer till "SM snart!"

Elinore - Dressyrblogg Skriver:

gud vad fin header du har :D jätte fin blogg!

2011-07-08 | 22:43:13
Blogg/Hemsida: http://etraningsdagbok.blogg.se/
Louisa Skriver:

Fin design du har gjort :) Lycka till på sm! <3

2011-07-08 | 23:30:54
Blogg/Hemsida: http://lllouisa.blogg.se/
Ebba Skriver:

tog du bilder på de som red i flasterbo på ponnyklasserna? :D

2011-07-09 | 21:44:43
Céline Skriver:

Lycka till på SM! :D

2011-07-10 | 10:03:25
Blogg/Hemsida: http://dressyrungarna.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0