Snart klar

Hello!

Pappa kommer snart och hämtar mig. Då åker vi ner till torpet. Kommer lite folk dit som jag har fattat ;) 

Alla hästar var fina!

Kilian - Ja han gick ju dressyr, det var ju jag som red han idag :D Han blir större och större för varje dag som går i mina ögon. Hoppas att ägaren också tycker det ;) Han åker ju på måndag, kommer att sakna honom! Men kommer nog att få se han igen :D
Jag tränade mycket på i skritten att han ska gå rakt fram och inget annat. Han vill gärna titta på andra saker, men det gick riktigt bra. I traven "hans starka sida tycker jag" gjorde jag tempoväxlingar och skänkelvikningar . Gick super det med. I galoppen gjorde jag några enklabyten och fattningar ifrån skritt och trav. Ja även det gick bra :D Duktiga ponny!

Man känner även att han har slappnat av mer, för de kom massa ljud ifrån lagorn, men det brydde han sig inte om. Men när han kom, stanna han och titta var de höll på med ;) Elin är och överraskar emma (min andra syster) i smögen där hon jobbar, men hon kommer hem imorgon igen så därför red jag honom.


Jag och Kilian dagen efter han kom ;)


Ove tog jag det lungt med, lite trav/galopp på vägarna och klättra i skogen, samma med Casanova bara att jag även gjorde lite kondition ;)


1 Kommentarer till "Snart klar"

Sofia - Mode, foto & personligt Skriver:

Nu har jag startat en ny tävling där man kan vinna en valfri vara från gniztra.com

Dom har allt från smink och kläder till djursaker och teknikprylar.

var gärna med :) Kram!

2011-07-23 | 15:57:58
Blogg/Hemsida: http://smnmode.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0