Svenska ponny derbyt

Vi åker på torsdag morgon vid 4 tiden. Snark!

Vi ska åka och plocka upp min vän Linnea& hennes mamma, Linnea och sin ponny ska delta i lilla rundan i hoppningen som även går där. Jag och OJ OJ kommer att delta i stora rundan i dressyren, på fredagen startar vi klockan 10.49 och det är hela 26 ekipage med, kul med en dansk  med! Verkligen spännande att se hur denna tävling kommer att vara, det är ju som sagt både hoppning och dressyr med olika nivåer i de båda.

Jag har självklart mina vapendragare med mig, mamma - bärare och chafför samt peppning, och Elin- tränare, hästskötare och peppning från henne med!

Hur jag ska kunna dra ner min packning så att Linnea frå rum är en gåta haha. Har alltid så mycket som jag vill ha mig med, men det gäller att helt enkelt packa smart ;)

Detta ska bli superkul!

http://www.dagstorp.nu/, här är all information om tävlingen!



0 Kommentarer till "Svenska ponny derbyt"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0