Dagens pass med Casanova!

Jag red ju även Casanova för Elin idag ;) Han var jätte fin =D
Jag ändrade min ridteknink på honom idag :) Jag red på mycket mer än vanligt så att han kommer utt i formen och bär upp sig själv :)  Red även igenom programet. Fina ponny!

Här får ni lite bilder på mig och Casanova idag också ;)



Svar på fråga!
Julia undrade om jag ska bo över på gripen med Casanova.
Men det kommer jag inte att göra. Vi bor ganska nära ändå och jag vill att Casan ska
få komma hem och slappna av/sova. För det är ju hemma som han gör det bäst! ;)



Lina Dolk



2 Kommentarer till "Dagens pass med Casanova!"

Julia Skriver:

Okej!:D

2011-06-27 | 18:54:04
Blogg/Hemsida: http://youngrider.bloggplatsen.se
sanna Skriver:

5 frågor:



-Hur hög är e-type? :)

det känns som om han är längre än vad han egentligen är :s



-Vad är dina hästar för raser? (alla hästar)



-Vilken är din favoritras på hästar?



-Favoritfärg på hästar?



-Favorittecken på hästar?



Tacksam för svar! :))

Ha de bäst flodhäst! ;) <3

2011-06-27 | 22:24:47





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0