Dagens planering!

Efter skolan ska alla hästar få röra på sig! OJ OJ ska bara joggas , ska se till att han är rund och mjuk. Imorgon åker jag till Camilla Toll och rider för henne. Tänkte rida igenom ett program och slipa på detaljerna! Ove och Casanova får hoppa idag, E-type ska Elin rida ut på och jobba kondition. Bilder kommer i em :) Jag och Elin ska även ta och städa stallet, lite väl mycket saker som helt konstigt inte ligger på rätt ställe ;) även alla 1000 benlindor som används ständigt ska lindas upp.


2 Kommentarer till "Dagens planering!"

Louisa Skriver:

Hej, jag vet inte om du redan visste det men...

Olivia Andersson på Clever ever är från samma stall som jag! Du vet nog vem hon är för hon tävlar mot dig :) Min häst Ribbel är helsyskon med Clever! :P Så därför vet jag vem du är :D Vi båda rider för Knöppelåsen och Amanda Mardal på Cavees Cup kommer också från samma stall, men hon har flyttat nu! Det står att dom rider för Grums men det är bara för att vi inte har något lag och då fick dom vara med Grums lag (som ligger etta och kommer vinna i DIV 1) :) Det var kanske lite kul att veta! Och kolla moin blogg :) resultat i björkliden har kommit in och jag vann båda klasserna! :D

Kram<3

2011-06-01 | 22:21:01
Blogg/Hemsida: http://lllouisa.blogg.se/
Malim ( Moa´s mamma) Skriver:

Vad får du all energi i från? Du är så duktig! behöver du hjälp i stallet så är det bara att du hör av dig till Moa! Vi har sålt Pepsi så nu har hon all tid i världen. Kram

2011-06-02 | 00:13:10





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0