Falsterbo

Inte långt kvar till Falsterbo , nedräkningen kan börja!  :P

Här är några bilder sen sist.

Jag och Jullan (Jullan är ju en "kändis" från ponnyakuten 1)





En av höjdisarna är när dressyrrtyttarna och hoppryttarna byter gren med varandra!



1 Kommentarer till "Falsterbo"

Anonym Skriver:

Både du och Juliette är SUPERDUPER fina! :D 4 frågor har jag till dej ;)



1. Om jag går in på din blogg och sen går till nån annan sida och sen går tillbaks till din blogg igen, får du mer status då? Om det blir mer status ska jag göra så typ fem miljarders miljoners gånger! ALLA borde läsa din blogg!

2. Kan du förklara hur derssyrsadelgjorden sitter? Fattar inte riktigt ;D Men det är typ några stroppar från sadeln och så köper man en dressyrsadelgjord elr nåt?

3. Jag är sjukt glad att jag är kompis med dej på facebook! (Fast det var ingen fråga ^^) :))

4. Har du ditt hår på vänster elr höger sida från ditt håll elr vad man ska säga? :D



Du är SUPERDUPERGRYMMAST och BÄSTASTE person som jag vet håller på med hästar! :D Lyvka till i frammtiden och överallt...... Fast det behöver jag inte säga, du kommer endå vara bäst i världen snart!!!!! Och då menar jag SNAAAAAAAAAAAAARTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!! Du och dina hästar är GRYMT fina tillsammans! :) Och att du har ridit in Ove och att han redan kan gå så fint, fast det borde alla hästa kunna med dej på ryggen, Cassanova är super fin och jätte duktig och Oj Oj!!!!!!!!!! Han är BÄST!!!! Jag är mega avundsjuk på dej! :) för att fatta det hela kort............. Du är BÄST och GRYMMMMMAST och ALLA dina hästar är jaa det går inte att beskriva! Helt enkelt bara BÄST! Hehe det blev inte så kort :D

2011-06-15 | 15:06:10





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0