Frågestund på bloggen :D

Har fått in lite frågor :) Så jag tänkte att jag skulle ha en frågestund på bloggen så ni kan få veta ännu mer om mig och hästarna :)

Kan ju lika gärna svara på en nu :D

sanna om Dagens pass med Casanova!:
5 frågor:
-Hur hög är e-type? :) det känns som om han är längre än vad han egentligen är :s
-Vad är dina hästar för raser? (alla hästar)
-Vilken är din favoritras på hästar?
-Favoritfärg på hästar?
-Favorittecken på hästar?
Tacksam för svar! :))
Ha de bäst flodhäst! ;) <3

Svar :)

- E-type är 165 cm

- Oj Oj = Norsk sport ponny. 
  Casanova = Welsh.
  Ove = Welsh. 
  Elins E-type = Svenskt halvblod.  

- Jag gillar Welsh. Har haft många snälla, fina och barnsnälla welshar :D Men alla är ju fina :D

- Hmm, jag gillar nästan alla färger men svarta hästar är jag svag för :P

- Favorittecken vet jag inte. Men det är fint om de har någon bläs, snopp eller annat tecken :P







Lina Dolk


2 Kommentarer till "Frågestund på bloggen :D"

Emma Skriver:

Här kommer några frågor!! ;D

1. Rider Elin dressyr eller nåt annat?

2. HUR gör man för att hästarna ska gå i form..? Ska man typ lirka lite på bettet elr typ forma med skänklarna eller? Jag fattar helt enkelt inte! =D



Himmelska ni är, du och ALLA dina hästar... <3

2011-06-28 | 11:25:40
Amanda Skriver:

har du gått på ridskola? isf vilken? ;)

om du inte har de, hur har du lärt dig att rida så bra?! :o

2011-06-28 | 12:54:25





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0