Juste!

Hej igen!

Jag glömde ju säga var jag har gjort med hästarna idag ;)

Oj Oj och Casanova red jag ut på =) Och jag longerade E-type ;)

Oj Oj mest i skogen och lite på vägarna, Casanova ett kondistionpass på galoppbanan, så nu står han och sover i stallet :p Han blev jätte trött HAHA! Men han behöver bygga upp sin kondition så att han orkar hemma på träning och på tävling :)
För så som det ser ut nu orkar han framridningen men har inte alla krafter som behövs inne på banan ;)

Jag och Elin tog även en promenix med hundarna ;)

Åker ut till stugan ikväll igen, men kommer hem imorgonbitti ;) Då ska jag och Elin trimma hästarna :D
Jag har inte haft så mycket nya bilder att komma med nu i helgen. Men det kommer imorgon :P 

 
På tisdag har jag haft Oj Oj ett halv år! ♥


Andra rid turen hemma i Sverige :D






Lina Dolk



1 Kommentarer till "Juste!"

Anonym Skriver:

Shiiiiiiiiiiiiiiiit att du "bara" har haft honom i ett halv år!!! Ni är BÄST nu liksom... Fatta hur det kommer bli när ni är ännu mer tightare ( om det nu går)... FATTA hur GRYYYMT BÄST det kommer gå då!!! Asså det går inte förstå för mej...



Ni är KLART BÄST!!! Bra jobbat! =) / Emma :)

2011-06-26 | 21:27:48





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0