Sämst!!

Hej på er alla fina! ;)

Ja som ni vet har uppdateringen varit jättedålig de senaste dagarna :( Jätte ledsen för det!
Glömde säga att jag och Elin såg TVÅ ormar idag när vi red! Fyy
Det var jätteäkligt för Elin red först och hon skrek för att det var en orm. Men hon såg den inte förns den var precis framför dom. Så hon och E-type hann undan innan den skulle kunna hugga, men jag är ju lite seg tänkt så jag såg den inte förns den var vid Oj Ojs framben, så jag fattade galopp så att han "hoppa" över den i språget.

Den andra ormen red vi för bi två gången och den rörde sig inte ur fläcken :s
Jag hatar ormar!!!

Menmen jag kan fortfarande inte lägga in bilder på denna data så ni får några bilder ifrån ett eller flera år sen :) Jag skulle ju åka med Camilla till Stockholm imorgon men det blir på lördag istället :) Efter jag har tävlat kommer Camilla och hämtar mig på plats. Runt 12 skulle jag tro :)
Så imorgon blir det att bada, paka rida Oj Oj och Casanova och fixa i stallet :)

Vårat stall är jätte rent nu :D
Ska ta bilder, men de kommer upp när vårat internet funkar igen :)


Jag och Alice i Falsterbo 2008 :)


Jag och Elin 2008

Avslutade på topp!
1a med King-Co
2a med Farabella
Sista tävlingen med båda, sen gick dom i pension :P

Man kan ju inte tro att King-co var 27 år på bilden!






Lina Dolk



1 Kommentarer till "Sämst!!"

Anonym Skriver:

JAG HAR OXÅ TRÄFFAT PÅ EN ORM!!!!!!!!! EN HUGGORM! Höll på att börja skrika och sen KUTADE jag där ifrån!!! Shiiiiiiit!!! Det var nt roliiiiiiiiiiiiiiigt!!!! Nej, fy ocg usch!!! Vad var det för ormar ni "träffade" ? :)

2011-06-30 | 23:23:03





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0